Річний звіт про діяльність закладу
ЗВІТ
директора закладу дошкільної світи
(ясла - садок )№4 за 2023 - 2024 навчальний рік.
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №4 розташований за адресою: м. Тульчин, вул.. Героїв України, 3, Вінницької області, розрахований на 6 групи з нормою перебування відповідно до санітарних вимог 108 дітей. На даний час в закладі дошкільної освіти функціонує 6 груп з наповнюваністю 173 дітей :- група ясельного віку – 27 дітей
- І молодша група – 24 дітей
- молодша група – 28 дітей
- середня група №2 – 29 дітей
- середня група №1 – 32 дітей
- старша група №2 – 33 дітей
Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №4 працює за п'ятиденним робочим тижнем. Діти в закладі перебувають за 10,5 годинним режимом роботи груп.
В ЗДО (ясла – садок) №4 працює 36 працівників - 16 педагогічних працівників, 7 помічників вихователів, 13 працівників обслуговуючого персоналу.
Всі працівники працюють на повну ставку, систематично проходять медичний огляд і мають допуск до роботи , відповідно медичного висновку.
Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №4 здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
- Конституції України,
- Закону України «Про освіту»,
- «Положення про дошкільний навчальний заклад»,
- «Базового компоненту дошкільної освіти України»,
- Закону України «Про охорону праці»
- Закону України «Про відпустки»
- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»
А також, відповідно власного Статуту закладу , затвердженого у 2023 році та річного плану роботи на 2023 -2024 навчальний рік.
Діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно свідоцтва про державну реєстрацію закладу від 26.07.2023 року та ліцензії управління освіти та науки Вінницької державної адміністрації .
Заклад дошкільної освіти проатестовано в 2012році та видано свідоцтво про атестацію до 2022 року.
Головною метою закладу дошкільної освіти (ясла - садок) №4 є забезпечення реалізації права громадян та здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створенні умов для їх фізичного, розумового і психічного розвитку.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань, котрі ставив перед собою заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №4:
1. Виховувати основи громадянської свідомості, патріотичних почуттів, усвідомлення та прийняття їх як цінності.
2. Формувати економічну та соціальну компетентність дошкільників в умовах освіти для сталого розвитку
3. Формувати інтерес та позитивне ставлення до активної рухової діяльності, бажання досягати певних успіхів, долати перешкоди, особисті труднощі, отримувати м’язову насолоду від рухової діяльності.
Багато зусиль керівник закладу приділяє створенню належних безпечних умов для розвитку, виховання, навчання та безпечної поведінки дітей. Приймальні та роздягальні групові осередки забезпечено шафами для одягу та взуття дітей та працівників, лавами. В ігрових кімнатах є шафи для іграшок і допоміжного матеріалу,столом для настільних ігор. Під час карантину не використовуються :
тканинні рушники;
м’які іграшки;
килими з довгим ворсом.
Простір ігрової кімнати організовано у вигляді осередків діяльності., які відображають освітні потреби й інтереси дітей дошкільного віку.
Спальні обладнано безпечними стаціонарними ліжками.,що відповідають віку дітей та їх росту.
Постільну білизну змінюємо у відповідності до забруднення, але не рідше 1 разу на тиждень.
У туалетних кімнатах є шафи для наявного інвентаря, спеціального одягу для прибирання..
Стаціонарне обладнання , зокрема стелажі міцно прикріплені до стіни.
У комп’ютерному кабінеті є інструкція безпеки під час роботи з комп’ютером та технічними засобами.
Електромагнітне випромінювання в усіх приміщеннях не перевищує гранично допустимі рівні, відповідно до Державних санітарних норм і правил захисту населення від впливу електромагнітних випромінювань, затверджених наказом МОЗ від 01.08.1996 № 239
.Є медичний кабінет, обладнаний та устаткований відповідно до вимог нормативних документів,а медичне обслуговування здійснює медична сестра.
Заняття з використанням електронних технічних засобів навчання з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводимо, за згоди батьків не довше 10 хв. для дітей старшого дошкільного віку не довше 15 хв.
Обладнання приміщення харчоблоку - на електричному живленні.
Приміщення пральні забезпечені інструкціями з охорони праці під час прання та прасування
У залах для музичних та фізкультурних занять є два евакуаційні виходи та на видному місці розміщенні плани евакуації.
Меблі у групах відповідають віку та росту дітей, заокруглені стільниці, зручність спинок та сидінь,світлих тонів, матові, переважно без блиску.
Територія закладу чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття.
Вжиті директором заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку
Відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту» (ст. 19), «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст. 32), на підставі листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 №1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», з метою своєчасного обліку дітей дошкільного віку ( від народження до шести років).
В закладі складено списки дітей дошкільного віку на підставі документів, що зберігаються в амбулаторії сімейної медицини та органах місцевого самоврядування, в зв’язку з потребою мікрорайону ПТУ у 2023 – 2024році у ЗДО (ясла - садок) №4 функціонували дві середніі групи, та одна старша з наповнюваністю 38 дітей, що дало можливість охопити 98% дітей 5-річного віку дошкільною освітою.
Вжиті директором заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у освітній процес Сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення змісту освіти, освоєння прогресивних технологій духовного розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Мова йде про принципово нові психологічно-педагогічні ідеї, концепції, технології, в центрі яких особистість дитини з її потребами та інтересами.
Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій у освітній процес.
Використання інноваційних технологій
№ |
Назва технології |
Вихователь, який використовує технологію |
1. |
Педагогічна система Монтессорі |
Самардак Інна Анатоліївна |
2. |
Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного віку (авторська програма М.М.Єфименка) |
Куц Ольга Арсенівна |
3. |
Розвиток мовлення дітей засобами художнього слова (Н.Гавриш) |
Попенко Н М Яковлева Н.М. Леванчук Н .В, Макодзеба Н. П, Сирдій Р.М Траченко А.В.
|
4. |
Вивчення англійської мови за допомогою ігор |
Мадюдя Альона Миколаївна |
5. |
Методика М.Шутя «Розвиток творчих здібностей» |
Процишина Оксана Василівна |
6. |
Гуманістична педагогіка В.Сухомлинського
|
Цвігун А.О.
|
Забезпечено педагогічний колектив сучасною методичною
літературою, розвиваючим дидактичним матеріалом,сучасними дидактичними іграми.
На базі закладу дошкільної освіти (ясла - садок) №4 проводиться семінар – практикум на тему: «Формування зв’язного українського мовлення у різних видах діяльності.»
Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки.
У березні місяці було проведено конкурс між вихователями «Кращий за професією», а переможцем конкурсу стала вихователь Яковлева Н.М... цікавою та змістовною була в минулому році організація музичного виховання. У жовтні 2023 року було проведено цілий ряд свят, розваг та ярмарок:
на базі старшої групи свято - ярмарок «Вас вітає телестудія «Осінь»»,
середня група №1 свято-ярмарок «Ми чекали тебе Осінь»
середня група №2 свято- ярмарок «Аптека тітоньки Бджоли»
молодша група №1 «День народження Капусти»
молодша група №2 «Осінь іде - казочку несе».
ясельна група «Сорока – ворона діткам кашку варила»
під час ярмарок , де діти власноруч підготували сувеніри ,було зібрано 13000 гривень та передано двом дітям сім’ї Макієвської Ірини Іванівни , які втратили батька на війні.
Впроваджуючи в практику роботи, освіту для сталого розвитку, дітьми старшої групи було зібрано 105 кг макулатури, здано її, а за вилучені кошти придбано 5 саджанців яблунь, цибульки квітів . Дітьми старшої групи було вирощено в стаканчиках квіти, та висаджено їх на клумби. Дітьми старшої групи було виготовлено багато різноманітних страв, виліплено та випечено різні смаколики, якими пригощалися самі та пригостили молодших друзів.
В дитсадку діяли акції:
- Принеси зіпсовану батарейку – збережи довкілля.
- Збери папір – збережи ліс
- Посади дерево – збережи довкілля.
- Намалюй малюнок на підтримку ЗСУ
- Збираємо кришечки - допомагаємо ЗСУ
Вжиті директором заходи, щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази освітнього процесу. Залучення додаткових джерел фінансування.
Як директор закладу, значну увагу у розвитку я приділяю зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази.
Завдяки збалансованому бюджету, матеріально технічна база закладу у 2023 - 2024 року покращилась. За допомогою бюджетних коштів було придбано та замінено:
*в старшій групі та в середній №1 - замінено лінолеум у групових кімнатах;
* в середній групі №2 – замінено шпалери в груповій кімнаті, придбано килим для групи;
* в І молодшу групу – придбано леноліум в групову кімнату
* в середню , молодшу, та в І молодшу групу - придбано та замінено двері у роздягальнях.
* в ясельну групу - придбано ,рушники ,замінено посуд, 25 стільчиків та розвивальні ігри
* в молодшу групу - придбано порохотяг
* в старшу групу - було придбано принтер,
в музичну залу - було придбано пано для інтер’єру залу замінено 8 люстр, замінено карнизи.
* для методичного кабінету – придбано новий комп’ютер, принтер, ламінатор, 4 люстри та замінено 2 карниза
* для бухгалтерії - придбано 2 ноутбука.
* котельню було придбано датчики для прямої передачі показників газу , обладнано твердопаливним котлом, придбано електропилку, болгарку, точильний верстат,
* для складу харчових продуктів було придбано морозильну камеру.
Благодійним коштом було придбано генератор на котельню.
вихованців та педагогічних працівників.
За результатами аналізу з'ясовано, що у закладі дошкільної освіти організовано триразовий режим харчування.
Відповідно до штатного розпису заклад дошкільної освіти повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей.
Стан матеріально-технічного забезпечення харчоблоку, групових приміщень задовільний. Кухонне обладнання, посуд у достатній кількості. Протягом 2023 року придбано посуд , кухонний інвентар для організації харчування дітей .
Продукти харчування і продовольчу сировину протягом 2023 року постачали регулярно та в повному обсязі відповідно до заявок.
Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі.
Аналіз виконання норм харчування за 2023рік показав, що переважно харчування дітей у закладі дошкільної освіти здійснювалося наближено до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним.
100% виконано норми таких продуктів: крупи, олія, вершкове масло, борошно, сири тверді, цукор, сухофрукти, картопля, чай , хліб .
від 40% до 75% — риба, м'ясо, овочі, сік.
45% молоко , сир мякий , фрукти
Протягом 2023 року здійснювався контроль за умовами зберігання, дотриманням строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Для правильної організації харчування дітей, на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалося щоденне меню.
Ураховуючи зазначене вище, з метою забезпечення раціонального, збалансованого харчування дітей у 2023 році.
Безпека життєдіяльності
З метою забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони життя і здоров'я дітей у закладі дошкільної освіти (ясла - садок)№4, який показав, що колективом закладу проводиться певна робота з цього питання. У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 забезпечений нормативно-правовими документами.
Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки, та цивільної оборони
Упродовж року розроблено пам'ятки для батьків щодо правил поведінки дітей під час проведення Новорічних та Різдвяних свят. У вересні місяці було проведено Тиждень безпеки життєдіяльності. Під час тижня безпеки було проведено: заняття, бесіди, розваги із закріплення правил безпечної поведінки в природі, пожежної безпеки, безпеки на дорогах, безпеки в побуті, і тощо. В літку 2023 року службою надзвичайних ситуацій було проведено тренінг на тему «Поведінка дітей та дорослих в надзвичайних ситуаціях», перевірено укриття на відповідність його санітарним нормам та безпеки дітей.
Наступність ЗДО та школи.
На протязі року було здійснено програму наступності між ЗШ І – ІІІ ст. №1 ЗШ І – ІІІ ст. №2 та НВК ЗШ І –ІІІ ст. №3 - гімназія та закладом дошкільної освіти (ясла - садок)№4. Вся робота моя, як директора закладу дошкільної освіти була спрямована на формування пізнавальної активності малюків та інтегрування родинного та суспільного виховання.
Протокол
зборів про звіт директора Тульчинського
закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4
перед трудовим колективом та громадськістю
від 24.05.2024 року
Присутні : 21 член колективу, 6 батьків
Порядок денний:
Звіт директора про діяльність закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 Рупіної М.С.
2. Звіт робочої групи з вивчення та оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти
3.Оцінка діяльності директора закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 Рупіної М.С.
4.Ознайомлення трудового колективу з умовами роботи в період оздоровлення під час воєнного стану
По першому питанню порядку денного «Звіт директора про діяльність закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 Рупіної М.С.»
Слухали:
Директора Тульчинського ЗДО (ясла - садок)№4 «Золота рибка» Рупіна М.С. прозвітувала про діяльність закладу за 2022-2023 навчальний рік.
Відповідно до Положення про ЗДО з метою забезпечення прозорості, відкритості та демократичності управлінням закладу дошкільної освіти, виклала основні напрямки своєї діяльності за минулий рік. Особливу увагу у своєму виступі звернула на створення у ЗДО (ясла - садок)№4 належних умов в воєнний час для вільного доступу здобуття якісної освіти.
Марія Степанівна у своєму виступі зупинилась на тому, що протягом року проводилась робота, щодо підвищення рівня організації освітнього процесу, ефективності роботи вихователів та покращення матеріально-технічної бази закладу. Вона відмітила, що мета її діяльності створити належне розвивальне середовище, в якому діти зможуть розвиватися та виховуватися. Завдяки тісній скоординованій взаємодії педагогічного та технічного персоналу, батьків вихованців були досягнуті гарні результати у вихованні дітей та у підготовці їх до шкільного навчання. Основне завдання ЗДО(ясла - садок)№4 - навчанні здорового способу життя, бережного відношення до власного здоров'я.
Марія Степанівна наголосила на тому, що постійно піклується питанням поліпшення ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в трудовому колективі.
(Доповідь додається)
По другому питанню порядку денного Звіт робочої групи з вивчення та оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти слухали керівника групи вихователя- методиста Куц О.А., яка проінформувала про безпечне фізичне середовище закладу, про використання приміщень закладу, про заходи з охорони праці.
Виступили: Гладчук Д.Д. ,яка проаналізувала стан харчування в закладі, його якість та збалансованість. Було вказано, які норми продуктів видано дітям.
Вирішили: Освітнє середовище в закладі вважати безпечним та доцільним
для перебування дітей, з врахуванням рекомендацій творчої групи під час перевірки.
По третьому питанню порядку денного « Оцінка діяльності директора закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 Рупіної М.С»
Виступили:
Леванчук Н.В.. вихователь старшої групи зазначила, що директор сприяла створенню розвивального середовища у групі, приділяла увагу підвищенню рівня освітнього процесу, вживала ефективних заходів щодо охоплення навчанням дітей п'ятирічного віку. Малярик В.І. завгосп ЗДО(ясла - садок)№4 наголосила, що директор протягом року добивалася, щоб працівники усіх служб працювали злагоджено. Велику увагу, як керівник, приділяла проведенню косметичного ремонту приміщень, естетичному оформленню інтер'єрів груп та подвір’я дитячого садка
Чорна Н.М. вихователь відмітила , що були створені умови для проведення роботи на належному рівні. Директор сприяла збільшенню контингенту вихованців, співпрацювала з сім'ями дітей і це дало певні результати. Камінська О.В. голова батьківського комітету, охарактеризувала роботу директора, відмітила, що в садочку затишно, гарно оформлені групи. Створені ігрові зони для розвитку дітей , з дітьми проводяться різноманітні міроприємства. Директор докладає багато зусиль для створення в закладі дошкільної освіти гарного психологічного клімату..
По третьому питанню порядку денного «Оцінка діяльності директора закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 Рупіної М.С»
Виступили:
Вихователь Попенко Н.М. запропонувала оцінити роботу директора
Тульчинського ЗДО(ясла - садок)№4 «задовільною»
Голосували:
Результати голосування: «за» - 27
«проти» - 0 «утримались» - 0
Вирішили:
Діяльність директора Тульчинського ЗДО(ясла - садок)№4 Рупіної М.С. визнати задовільною.
По четвертому питанню порядку денного слухали директора ЗДО (ясла - садок)№4, Рупіну М.С, котра познайомила всіх присутніх умовами роботи на період оздоровлення під час воєнного стану
(Алгоритм дій по евакуації дітей додається)
Виступили: Вихователь Самардак І.А. яка відмітила , що робота в оздоровчий період під час воєнного стану вимагає великої відповідальності та швидкого реагування. Кожна дитина повинна мати з собою рюкзачок – помічник, який допоможе перебувати в укритті тривалий час
Вихователь Мадюдя А.М. звернула увагу, що за життя і здоров’я дітей кожен працівник несе персональну відповідальність, тому слід зібрати заяви у батьків що дозволяють на період повітряної тривоги ховатися до укриття.
Вирішили: Зібрати заяви від батьків про перебування дітей під час повітряної тривоги в укритті.
Голова зборів ________ Куц О.А.
Секретар зборів _________Картошкіна О.С.
Протокол №2
Загальних зборів трудового колективу
Тульчинського
закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4
20.05.2021 року
Присутні : 20 членів колективу
Порядок денний:
3 .Ознайомлення трудового колективу з новою редакцією «Колективного договору» між адміністрацією та радою трудового колективу Тульчинського закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 на 2021 – 2025 роки та його обговорення.
Виступили:Вихователь Яковлева Н.М. яка відмітила , що «Колективний договір» дає можливість представникам трудового колективу контролювати складання тарифікації на початку навчального року, тижневе навантаження на кожного педпрацівника, а також відповідний розклад занять та момент процесів життєдіяльності.
Вихователь Мадюдя А.М. звернула увагу, що за ініціативою представників трудового колективу обираються члени атестаційної комісії. Всі звільнення працівників з ініціативи адміністрації погоджуються з радою трудового колективу, тому «Колективний договір» необхідний для організації роботи закладу.
Кухар Смагіна В.П. повідомила, що в «Колективному договорі» чітко зазначено , що заробітню плату потрібно виплачувати 2рази на місяць :
Аванс - до 16 числа поточного місяця, а заробітня плата – до 2 числа поточного місяця і директор повинен надати відомості з розшифровкою всіх видів відрахувань.
Завгосп Малярик В.І. поділилася інформацією про те, що вже на протязі останніх 5-ти років непедагогічним працівникам виплачується одноразова матеріальна винагорода, а Додаток №8 «Колективного договору» , а це дуже актуально і потрібно для працівників.
Вирішили:
Нову редакцію «Колективного договору» між адміністрацією та радою трудового колективу Тульчинського закладу дошкільної освіти (ясла - садок)№4 на 2021 – 2025 роки затвердити
Голова зборів ________ Куц О.А.
Секретар зборів _________Картошкіна О.С.
Навігація
- Головна
- Новини
- Педагогічний колектив
- Про дитячий заклад
- Фотоальбом
- Пріорітетні напрямки діяльності
- Досягнення закладу
- Гурткова робота
- Методичний порадник
- Для батьків, що виховують дітей
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Державні закупівлі
- Звіт про використання позабюджетних коштів
- Громадська приймальня
- Контакти
Новини
Відкрився веб-сайт нашого закладу, на даний час сайт ...
Контакти
Адреса: м. Тульчин вул.Воїнів Інтернаціоналістів,3
Тел.: 2-60-30
Email: dnz4_rubka@ukr.net
Email: dnz4@tuedu.vn.ua