Гурткова робота

               План роботи гуртка з вишивання

                                   «Чарівна голочка»

Заняття 1            

               Відвідини світлиці, розглядання вишитих рушників, серветок, подушок. Назвати кольори вишиванок, розглянути, які елементи використані у вишиванках. Виховувати бережне ставлення до вишиванок.

Заняття 2          

               Огляд вишиванок дітей, котрі працювали в гуртку «Вишивання», а тепер вже ходять до школи. Аналіз кольорів, їх поєднання. Розгляд швів. Знайомство з швами.

Заняття З          

                Ознайомити дітей з тканиною визначити її форму, колір, розмір. Познайомити з голкою її властивостями. Вчити дітей засиляти нитку в голку.

Заняття 4           

            Вчити дітей «засиляти» голку в тканину і виконувати шов «вперед голка». Виховувати у дітей обережність під час вишивання.

Заняття 5 – 10    

            Закріпити знання у дітей про шов «вперед голка», вчити дітей виконувати шов «вперед голка» Даним швом оздоблювати серветку по краях.       Виховувати обережність.

Заняття 11-14  

         Вчити дітей вишивати силуети іграшок, дерев, рослин звірят за контуром використовуючи шов «вперед голка» . Виховувати зосередженість, акуратність в роботі.

Заняття  15-18    

          Ознайомити дітей з швом «Козлик». Вчити дітей виконувати цей шов оздоблюючи серветку. Поєднувати під час виконання шва 2 нитки за кольором. Виховувати уважність та естетичний смак.

Заняття  19-25 

            Вчити дітей виготовляти тороки для серветки та готувати її до виставки-ярмарки. Виховувати уважність

Заняття 26-30    

          Ознайомити дітей з швом «ланцюжок». Вчити використовувати даний шов для вишивання квітів, листочків та оздоблювати серветку в дарунок мамі на «День матері».

 

     Перспективний план роботи гуртка

                                 «Скринька знань»

 

№ п/п

Тема

Мета

Теми занять

 

І

 

Ознайомлення з ейдетикою

 

Сформувати уявлення про поняття пам'ять, «ейдетика», ознайомити з історією ейдетики в казковій фор-мі, закріпити головних героїв каз-ки, вміння висловити своє ставле-ння до них, навчити створювати колаж «Головні казкові герої»

 

 

1. «Таємниці ейдетики»

ІІ

Пори року та їх місяці.

 

Закріпити з дітьми пори року, їх характерні ознаки,  місяці та їх по-слідовність, наступність та належ-ність кожного місяця до пори року, вивчити вірші методом ейдетики про пори року і кожен місяць.

 

1. «Осінь в гості завіта- 

      ла»

2. «Вересень – Осені

     старший син»

3. «Жовтень – Осені

     середній син»

4. «Листопад – Осені 

    молодший син»

5. « До нас завітала

     Зима»

6. «Грудень – старший

     син Зими»

7. «Січень – середній

     син Зими»

8. «Лютий – молодший

     син Зими»

9. «Прийшла чарівна

      Весна»

10. «Березень – Весни

      старший син»

11. «Квітень – середній

       син Весни»

12. «Травень – молодий

       син Весни»

13. «Красне літечко

       прийшло»

14. «Червень – Літа

       старший син»

15. «Липень – середина

       літа»

16. «Серпень – Літа

      молодший син»

 

ІІІ

Дні тижня.

 

Познайомити дітей з поняттям «тиждень», вивчити дні тижня та їх послідовність та наступність, вив-чити вірші методом ейдетики про кожен день тижня.

 

 

1. «Весела сімейка

      Тиждень»

2. «Дні тижня»

ІV

Таємниці складу чисел.

Закріпити з дітьми знання про цифри через цифрообрази, вміння відтворювати склад числа у межах 10 через вивчені вірші і казочки  про таємницю кожного числа.

 

1. «Цифри та їх чарівні

    перетворення»

2. «Таємниця складу

    числа 2»

3. «Таємниця складу

    числа 3»

4. «Таємниця складу

    числа 4»

5. «Таємниця складу

     числа 5»

6. «Таємниця складу

    числа 6»

7. «Таємниця складу

    числа 7»

8. «Таємниця складу

     числа 8»

9. «Таємниця складу

     числа 9»

10. «Таємниця складу

      числа 10»

 

V

Космос та його складники

Закріпити знання дітей про Космос і Сонячну систему, знання про пла-нети Сонячної системи та вміння називати їх у порядку віддалення від Сонця та їх основні особливо-сті, вивчити методом ейдетики вірші про кожну планету Сонячної системи

 

 

1. «У Космос»

2. «Меркурій – планета

    помилок»

3. «Венера – планета

     загадок»

4 «Земля – наш рідний

   дім»

5. «Марс – планета

     надій»

6. «Юпітер – цар

     планет»

7. «Сатурн  - планета-

    унікум»

8. «Уран – бог неба»

9. «Нептун – бог моря»

10. «Плутон – планета-

      карлик»

11. «Мандрівка у

      Всесвіт»

12. «Сузір’я »

 

VІ

Держава Україна та її символи

Засвоїти поняття «держава», «державні символи» (Прапор, Гімн, Герб), вміння відтворювати понят-тя державних символів, сформу-вавти знання про культурологічні  символи (калина, верба, націона-льний одяг), вивчити методом ейдетики вірші про Україну та її символи.

 

 

1. «Моя Батьківщина

     Україна»

2. «Київ – столиця

    України»

3. «Дніпро – найбільша

     річка України»

4. «Державні символи

     України»

5. «Прапор –  слава моєї

     Батьківщини»

6. «Герб – сила України»

7. «Гімн – душа

      України»

8. «Верба – народний

     символ України»

9. «Калина - народний

     символ України»

10. «Віночок -  народний

       символ України»

11. «Рушничок – народ-

      ний символ України»

12. «Національний одяг»

 

VІІ

Міста України. Обласні центри

Сформувати знання дітей про поняття «місто», «обласний центр», вивчити назви певних обласних центрів, міст України, навчити створювати колаж «Обласні центри»

 

1. «Обласні центри

     України»

2. «Вінниця – наш

     обласний центр»

3. « Закарпаття  – велич

      України»

4. «Львів – старовинне

     місто»

5. «Одеса – портове

     місто»

6. «Харків —  культур-

     ний центр України»

7. «Житомир – житниця

     України»

 

8. «Херсон - край

      стиглих кавунів».

9. «Донецьк –

     шахтарський край»

10. «Міста Вінницької

      області»

11. «Тульчин – наше

      рідне місто»

12. «Козятин – місто

       залізничників»

13. Ладижин – місто

      богині Лади.

14. Хмільник – курортне

      місто.

 

 

                  План роботи гуртка "Умілі ручки"

                             на 2017 -2018 н.р.

 

       (старша група №1, старша група №2)

ТЕМА 1  «Давай познайомимось»

1 тиждень «Діти на святі» (з листя хлопчик і дівчинка)

2 тиждень  «Флористика і дизайн» (листя, квіти та інший матеріал)

ТЕМА 2  «Великі і малі»

1 тиждень «Альбом» (папір, картон)

2 тиждень «Закладка для книжки» (картон)

 ТЕМА 3  «Вони живуть поряд»

1 тиждень «Цуценя» (папір-орігамі)

2 тиждень «Квіти, метелики» (квілінг з паперових полосок))

 ТЕМА 4  «Все взаємоповязано»

1 тиждень «Будинок» (папір, картон)

2 тиждень  «Приготування салату «Венегрет» (овочі)

 ТЕМА 5  «Подорожуємо»

1 тиждень «Автобус» (з паперу)

2 тиждень «Вантажний автомобіль» (сірникова коробка)

 ТЕМА 6  «Настрій і характер»

1 тиждень «Зайчик подорожує» (папір-орігамі)

2 тиждень «Веселе жабеня» (папір-орігамі)

 ТЕМА 7  «Вперед, рятівники»

1 тиждень «Рятуємо жучка-сонечка» (горіхова шкарлупа)

2 тиждень «Чоловічки-рятівники» (жолуді, шишки)

 ТЕМА 8  «Я для себе і для інших»

1 тиждень «Плетення косички» (з кольорових стрічок)

2 тиждень «Приготування салату «Олівє» (овочі)

 ТЕМА 9  «Веселе Різдво»

1 тиждень «Вітальна листівка «Ялинка» (з паперу та картону)

2 тиждень «Колективна робота «У зимовому лісі» (різні матеріали)

 ТЕМА 10  «Слово»

1 тиждень «Сніговик» (іграшка-шнурівка з картону)

2 тиждень «Пінгвін» (з маку і вати)

 ТЕМА 11 «Краса»

1 тиждень «Пришивання гудзика»

2 тиждень « Приготування печива»

 ТЕМА 12  «Рух»

1 тиждень «Човник» (папір-орігамі)

2 тиждень «Вітрячок» (з паперу та картону)

 ТЕМА 13  «Світ радощів»

1 тиждень «Повітряний змій» (папір-орігамі)

2 тиждень «Весняні квіти» (квілінг)

 ТЕМА 14  «Чудеса і відкриття»

1 тиждень «Запускаємо літак» (папір-орігамі)

2 тиждень «Макаронні фантазії» (різноманітні макаронні вироби)

 ТЕМА 15  «Казка»

1 тиждень «Чарівний палац» (будівельний матеріалі)

2 тиждень «Мавпочка» (з насіння кавуна)

ТЕМА 16  «Запалюємо зірки»

1 тиждень «Зірка» (папір-орігамі)

2 тиждень «Іграшки-наші друзі» (з пластикових кришок, пробок)

 ТЕМА 17  «Сімя»

1 тиждень «Сорочка для тата» (папір-орігамі)

2 тиждень «Намисто для мами» (ґудзики, намистинки, природній матеріал)

 ТЕМА 18  «Гра»

1 тиждень «Лялька-мотанка» (тканина, нитки)

2 тиждень Ремонт іграшок у групі